Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 9 kwietnia 2018

wiosenne kartki z dodatkami od Project Life

Hej!

Jak zapowiedziałam, tak zrobiłam! Dwie wiosenne kartki poniżej :) połączyłam typowo kartkowe papiery od MintayPapers i Piątek13 z zagranicznymi dodatkami przeznaczonymi głównie do scrapów i Project Life. Lubię mieszać style i bawić się na kartkach, zwłaszcza, że nowe kolekcje od Simple Stories naprawdę nadają się również do kartek!

Pierwsza kartka skupia się głównie wokół tekturowej naklejki z Simple Stories w kształcie słoika. Myślę, że nadaje się idealnie na dzień mamy.. w końcu mam kartkę z wyprzedzeniem! ;)




W drugiej wykorzystałam też wiosenną tekturkę z Miszmaszu Papierowego oraz die-cuts z kolekcji I Am :) poza tym niezawodny papier śniadaniowy - w kartkach używam go nagminnie!





Co sądzicie? :)

Wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)