Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 13 lipca 2017

Przepiśnik i kartka.

Hej!



Z racji tego, że moja babcia obchodziła na początku miesiąca okrągłe urodziny, chciałam jej podarować coś, co było by przydatne a zarazem na co dzień przypominało o dniu jej święta. Dlatego wybór padł na przepiśnik i kartkę:


Okładka powstała głównie z papieru Maja Design z kolekcji Summertime, ale nie zabrakło też motywu deseczek, arkusza papieru 03 z kolekcji Dom Róż


Aby ozdobić okładkę użyłam wypukłych naklejek z Insta Kitu Heidi Swapp, oraz z zestawu "Domestic Bliss" Simple Stories.




Na sprężynę dodałam oczywiście wstążkę i zawieszkę umieszczoną na moim ulubionym białym sznurku.




Na okładkach powstały kieszonki na plątające się zawsze po przepiśnikach luźne kartki. ;)



Kartka powstała z tych samych papierów co przepiśnik. Umieściłam na niej obrazek z arkusza elementów do wycinania Lemoncraft.


W tym przypadku do ozdoby serce z arkusza naklejek "Domestic Bliss" oraz enamel shape MME.


A tak zestaw prezentuje się w całej okazałości.


A Wy kupujecie prezenty czy wolicie stworzyć coś od serca?
Buziaki! :*
Nats

Użyte produkty:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)